piątek, 18 marca 2011

Moja ulubiona Elfica :)

Po pierwsze bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie!! Bardzo mi z tego powodu przyjemnie :) Zachęcam też do komentowania, przyjmuję życzliwie zarówno komentarze miłe i chwalące jak i uwagi krytyczne, więc nie krępujcie się :)
A teraz mój ulubiony Elfik. Tło robiłam mniej więcej tak: na jasny podkład potapowałam boki różową farbą (to moja mieszanka kolorystyczna, więc nie wiem jak ją dokładnie nazwać) z lewej więcej i zrobiłam różowe kropki. Na te różowe boki tapowałam jasną farbą mocno rozwodnioną, potem jak wyschło znowu ciut różową i w międzyczasie pryskałam tam kropki jedne i drugie. Ale cały myk polegał na tym, że ta różowa mieszanka wyszła mi jakaś dziwnie jakby tłustawa i jasna farba na niej się tak dziwnie rozlewała. No i wyszło serce z Elfikiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz